onsdag, juni 27, 2007

En sommarhälsning



Oj, vad tiden springer iväg...! Midsommar har redan passerat och resten av sommaren kommer nog gå minst lika fort. Jag njuter i fulla drag, har förmånen att kunna vara långledig i sommar och det är så härligt!

Men så kände jag att jag måste uppdatera bloggen och passar på idag när jag är i stan och det regnar. Jag har också blivit uppmuntrad av alla fina kommentarer som fortfarande kommer in fastän det var en och en halv månad sen jag gjorde ett inlägg sist.

Än så länge har jag inga egna bilder att visa från mitt torp som står i blom nu under sommaren, men jag lovar att det kommer så småningom. Tills dess får ni hålla tillgodo med ett par vackra bilder som jag själv fastnat för från Vakre Hjem & Interiör.

Ha en riktigt skön sommar och passa på och njut av den!


14 kommentarer:

Mia sa...

Ja, det var verkligen vackra miljöer!

Linda V sa...

Kul med ett livstecken! Men har ju förstått att du håller till på torpet. Jag ser fram emot bilder därifrån sen. Fortsatt glad sommar!

Inredningsfanatiker sa...

Åh, vilka vackra bilder!!!!!
/Petra
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8178

Mysiga lantliga ting sa...

Hoppas ni har det mysigt på torpet! Trevlig sommar!

Kram Johanna

Pia..... sa...

jag säger oxå...sååå fina miljöer..ha det så gottt...PIA

Elinsstuga sa...

Bilden du hittat med sovrummet var verkligen vacker! Ett riktigt "drömsovrum". Lycka till med torpet!

Jennyshemochharmoni sa...

Vad kul att du uppdaterat din blogg :) Håller koll här :) Verkligen härliga bilder, hoppas vi får se några från ditt torp också :) Ha en skön vecka! KRAM

handplockat sa...

tycker att du har så fin och smakfull blogg hoppas det e ok att jag länkar från min =)

Anna

moderncountry sa...

Heisann! Javisst løper tiden fort på sommeren, men jeg må si jeg savnet deg litt ja :) Men bare nyt tiden du, snart er det jo høst og mørkt igjen, da trener man gode lyse minner og tenke tilbake til :) Ha det så godt! Aina

www.beasbarnslikheter.blogspot.com sa...

Vackra bilder...måste också se till att få tag på den där rackarns underbara tidningen någongång! :-)

*lanthålebo*

junhe sa...

ni har verkligen vackert hemma, den där sängen skulle jag vilja ha i mitt sovrum.

Maria-Jag blommar sa...

Din blogg verkar vara jättetrevlig så dynd att det var länge sedan du uppdaterade!

lilian sa...

Såhär ska jag få det om några år...

En sommarstuga någonstans i vårt vackra land!

Önskar dig många fina sommrar till i ditt paradis.lilian

Makalösa Malin sa...

Hejhej!
Tack för titten i din fina blogg...;-)
Malin