fredag, mars 23, 2007

Tack och trevlig helg

Efter en tröttsam vecka för min del så ser jag fram emot helgen. Inte för att jag kanske kommer hinna vila så mycket med antikmässa, fixa med mitt nya skåp, omplantering av lite frösådder och våffeldag. Men ändå, helg är helg.
Så med en härlig bild från Lantlivs nya nummer önskar jag mina bloggvänner en trevlig helg!
Och så vill också jag tacka er alla som har svarat på frågan om hur gamla ni är, nästan 200 har redan tagit sig tid till det - jätteroligt och tack!


21 kommentarer:

Mimmi sa...

Det låter som en väldigt rolig helg, jättefint skåp! Jag hoppas att det blir rapport från antikmässan sen :-)

hulukvarn sa...

Ha en fin fin helg! Lycka till med allt du tar för dig!

moderncountry sa...

Det høres virkelig ut som du kommer til å få en koselig helg :) Nyt den så godt du kan og så håper jeg du kommer tilbake med litt mer fra Antikkmessen ! Kram :)

Vildangel sa...

Vilken trevlig bild!
//V

coeur de beurre sa...

sweet inspiration... I love this kind of decoration ... so simple natural ... very beautiful!

Purple sa...

Åh, vilken vacker bild!

Signe sa...

Låter trevligt tycker jag! Lantlivs tidningen är ju helt underbar, min favorit! :)

Christina sa...

Fin blogg och vackra bilder du har.

Jennyshemochharmoni sa...

Jag såg den där bilden jag också och den är helt UNDERBAR! Mera såna bilder :)

majsan45 sa...

Det låter som fullt upp,men jag hoppas att du får njuta oxå.........;-)..kram/Majsan

Guldkant På Livet sa...

Länge sen vi hörde av dig nu men jag hoppas allt är ok och så vill jag önska dig en riktigt God, Glad och Skön Påsk!! Mari.

Hannele sa...

Antikmässa låter spännande, ha en bra påsk.h

susan sa...

You have a beautiful blog! I love to see the kitchens, they are wonderful. I have linked to your blog in my post on Scandinavian Kitchens from yesterday.

Mimmi sa...

Hej! Du är utmanad, se min blogg :-)

Thulan sa...

Jag älskar verkligen din blogg! Helt klart en av mina favoritbloggar. Jag hoppas att det är okej att jag länkar till dig. Dina bilder är underbara. Ha en bra dag!

kryddan sa...

Hoppa på länktåget....

Vi valde dig till en av våra tre ”Bloggtips” För att det alltid finns så mycket inspiration på just din blogg. Läs mer på vår blogg om vad det hela går ut på. Hälsningar http://kullervilla.tradgardsblogg.se

Norah sa...

Heisan :-)
Vakker blogg du har - fant din adresse hos Modern Country.

Jeg tok steget ut og startet egen butikk, for min interesse er som din - uhelbredelig..

Glad på dine vegne, for skapet var bare skjønt! Om du tar en tur innom min blogg og leter litt tilbake, så ser du mitt nye skap.

Vi har ingen slike auksjoner i min hjemby, og heller ikke mange varer som passer vår stil - så jeg må ut av Norge for å finne godbitene. Men, det er jo moro det også.

Kan jeg legge din link på min blogg?

Hilsen Norah

rebecka. sa...

Wow vilken underbar sida. Fler än jag som gillar den inredningsstilen. =)

tongue in cheek sa...

Your photos are worth a million words!

Maryam in Marrakesh sa...

gorgeous photos you have!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.