söndag, mars 18, 2007

Nybliven ägare till ett... bokskåp!

Japp, där satt den! Har inte vågat yttra ett ord här på bloggen om det, förra gången gick det ju inte så bra. Såg nämligen ett vackert gammalt bokskåp på en auktionsvisning tidigare i veckan... blev förälskad... började drömma (ni vet hur det är!)... och idag var den nervpirrande auktionen. Och jag vann faktiskt den här budgivningen! Så nu är jag ägare till ett underbart vackert bokskåp, tänk det är mitt!

Visar auktionsfirmans bild så länge som inte är speciellt bra. När jag har skåpet hemma sen och har tvättat det och plockat in lite saker i det, så kommer jag visa en (förhoppningsvis) bättre bild.

25 kommentarer:

Helene sa...

Grattis till det fina skåpet. Vilken tur du har. Har varit inne och tittat på din fina blogg flera gånger.
Hälsningar Helene

Guldkant På Livet sa...

Grattis till ett underbart vackert bokskåp! Vad roligt att städa av det och sätta in sina egna saker i det, det pryder nog ditt hem som det vackraste smycke!! Mari.

agata sa...

Jäklar, va snyggt! Grattis till ett tjusigt fynd (Vad fick du ge?)

posidriv sa...

Skapet er verkeleg fantastisk! Gler meg til å sjå det heime hos deg! :)

maloppa sa...

Men vilket härligt skåp, hur fint som helst. Grattis!!!
Kan tänka mig hur vackert det blir hemma hos dig, väntar med spänning på miljöbilder...

Mysiga lantliga ting sa...

Men det var ju jättefint, tänk om man kunde finna ett sånt skåp här! Blir auktionssökning i sommar! Kul att se hos dig sen när du tagit in det.

/Johanna

Hemma på landet sa...

Åh, vad fint det var. Verkligen super. Kram Stina

Lotta sa...

Grattis till ett jättefint skåp! Ska bli kul att se hur det kommer att se ut hemma hos dig!

Kram Lotta

Isabelle sa...

Vilket härligt skåp du inhandlat. Förstår att du är nöjd! Ska bli roligt att få se bilder när det är på plats. :-)

moderncountry sa...

Gratulerer med et praktfullt skap!! Misunnelig her altså, hehe...men dette fortjener du :) Gleder meg til å se det på plass:) Ha en fin uke! Klem fra Aina

Sofie sa...

Åh vad roligt!!! Grattis till fyndet! ;) Supersnyggt skåp!! Puss!

Jennyshemochharmoni sa...

Åååå vad underbart! Jag är helt grön av avund!!!! Det måste kännas hur härligt som helst :)Finns nästan inget vackrare än gamla skåp :)

Anna sa...

Lyckost! Det var ett vackert skåp!Grattis! Ska bli spännande att se vad du gör med det. Ska det målas?
:)Anna

majsan45 sa...

GRATTIS till ett helt underbart skåp avis jajemän men det bjuder jag på ha det så bra kram/Majsan

I min vackra värld sa...

Alla: Åh, vilka bloggvänner ni är! Känns som att ni gläder er lika mycket som jag över skåpet. Blir nästan lika glad över er, men bara nästan... ;-) Tack alla! :-)

Karna sa...

Gratulerer med nytt skap, dette var jo nydelig, kanskje det var en mening med det at du ikke vant den siste runden?

gleder meg til å se det hjemme hos deg, ferdig vasket og stylet...

Lisa sa...

Oj, det är ju jättevackert!

Lotten sa...

Grattis till ett fantastiskt vackert skåp! Det kommer bli jättefint!

Signe sa...

Grattis till det vackra skåpet! Jättefint verkligen och trevligt med vitrin som man kan visa lite trevliga saker i! :)
Trevlig helg!

an angel at my table sa...

Wow vilket fint skåp du köpt stort grattis. Urläckert. Vad kul att ställa in dina grejor i den skönheten. Vart går du på aktion någonstans.

Mona sa...

Wooow,det var verd å vente på !! Utrolig fint,ååååå som du kan glede deg til å fylle det med alle dine kjære ting !! Heldige du....og jeg gleder meg til å se ! Kos deg i helgen !! Klem :)

Pia..... sa...

oj då det var fint...avis på dej PIA

Hemmarikets Charlotte sa...

Grattis vilket fint skåp... Jag lyckades själv köpa ett klädskåp på blocket i förra veckan (se bild på min blogg) Det var tyvärr inte till mig själv denna gång men ändå...

maria, lilla livet stort sa...

Åh, vilket underbart vackert skåp!

Annika sa...

Vilket underbart skåp! Vill åxå ha ;)