fredag, mars 16, 2007

Inspiration till max

I veckan kom ett nytt nummer av Vakre Hjem & Interiör ut och det har nog varit den här veckans höjdpunkt. Det är en av de bästa inredningstidningarna som finns just nu tycker jag. Här får man verkligen inspiration till max om man tycker om shabby chic och lantlig stil, och det gör ju jag.
I det här numret fanns ett kökstema, titta vilka vackra bilder.


Jag gillar verkligen benen under skåpen istället för den vanliga sparklådan, det får det att se mer ut som lösa möbler istället för en fast skåpinredning

Bjälkarna i taket är som gjorda för att hänga upp korgar i

Och sen kan jag inte låta bli att visa ett par inspirationsbilder i vårens tecken!



15 kommentarer:

Mysiga lantliga ting sa...

Den tidningen är så fin, köpte förra numret. Vilka vackra bilder det var i denna med. Nu blir jag sugen att köpa!
Trevlig helg.

/Johanna

Lotta sa...

Tack för fantastiska bilder, nu blir jag ännu mer sugen på att göra om mitt kök till ett härligt lantkök, hur nu det ska gå till!

Kram Lotta

Lisa sa...

Tack för tipset, har inte sett den tidningen förut, men det verkar vara en i min smak.

Anonym sa...

ÅHHHH! Vilka bilder! Man blir rent sjuk! Kram Lily

Lotta sa...

Först och främst, tack för en jättefin blogg,och alla fina bilder .Man får så många bra tips av dej . Tack Lotta .

Kristin sa...

Underbara bilder, måste få tag på det här numret jag med!!!! VILL SE MER...

Lantlivs Anna sa...

Okej, det är dags att springa till Pressbyrån med andra ord :D!

Tilde sa...

Jag har tagit en prenumeration på den tidningen,tyckte först att det var så mycket annonser i den ..men älskar den nu .bläddrar i den varje dag och får små tips och ideer.Trevlig Helg

Jennyshemochharmoni sa...

Åååå vilka underbara bilder! Jag älskar också den tidningen, den är magisk! Jag har inte lyckats få tag på det senaste numret och jag börjar bli desperat :) Hoppas jag hittar ett....snaaaaart :)

I min vackra värld sa...

Mysiga lantliga ting: Håller med dig, visst är tidningen fin!? Trevlig helg du med!

Lotta: Men man kan ju alltid drömma, eller hur? ;-)

Lisa: Köp ett nummer, vet jag. Men en liten varning, du kan bli fast! ;-)

Anonym: Krya på dig! ;-)

Lotta: Tack för dina fina ord, de värmer. :-)

Kristin: Mmm... jag har njutit hela veckan med att läsa tidningen. :-)

Lantlivs Anna: Ja, se så, spring iväg nu! :-)

Tilde: Jag kan nog också tycka att tidningen innehåller lite väl många annonser, men allt det andra uppväger ändå. Trevlig helg önskar jag dig också. :-)

Jenny: Jag hoppas du hittar tidningen, men leta lugnt - den är nog ute till försäljning ett tag till. :-)

moderncountry sa...

FOr et nydelig kjøkken ! Dååån :) Jeg fortsetter og drømme jeg..i søvne snart..zzz God natt her i fra Holland :)

Vildangel sa...

Tack för fina inspirationsbilder. gillar din blogg och kikar säkerligen in igen. :-)
//V

Anna sa...

Du har en superfin och inspirerande blogg! Många vackra bilder...
Ja den tidningen är min absoluta favorit! Blev sugen på att dekorera lite vackra ägg efter deras uppslag om deti senaste numret!

:)Anna

Signe sa...

Verkligen vackra lantliga bilder! Måste nog köpa den för nu är det så många bloggare som skrivit om den..nu kan jag inte hålla mig heller :)

Elizabeth sa...

I love the little flowers wrapped in the paper - what is the paper wrapped around? A little pot?

Thank you for sharing,
Elizabeth