fredag, januari 12, 2007

Dagens fynd på Blocket

Jag har bloggat lite om Blocket förut. Jag brukar hålla mig ganska á jour med vad som säljs där, det är alltid kul och spännande att se. Jag har själv köpt lite saker genom Blocket,
bl a två stolar som jag har renoverat och bloggat om förut.

Idag har jag sett de här dörrarna som jag tycker är ett riktigt fynd! Tyvärr finns de på "fel plats" i landet för mig och sen finns såna dörrar inte riktigt på min prioritetslista idag heller. Men jag tycker de är riktigt fina.

Vad tycker ni?



8 kommentarer:

agata sa...

Vackra dörrar. Var är "fel plats i landet"?

For the love of country sa...

Mm, vad jobbigt det är när man hittar saker som är för stora att fraktas. :( Känner igen det där alltför väl.

I min vackra värld sa...

Agata: Ja du, det kommer jag inte ihåg, det var inte runt Stockholm i alla fall. Och nu är annonsen borta, så de är redan sålda. Jag förstår det, för billiga var de (550:- tror jag, med karm och allt)!

Love: Ja, ibland blir man så sugen och ledsen, och så tänker jag att jag ska låta bli att titta på sånt här när jag inte kan köpa. Men å andra sidan så är det ju så himla roligt oxå, att drömma - eller hur!? ;-)

For the love of country sa...

Jamen precis! En gång hittade jag det perfekta linneskåpet, långt långt härifrån. Tänker fortfarande på det ibland, med sorg och saknad. Men det dyker nog upp ett nytt en gång, klart man måste drömma på! Ska bli kul att se dina syalster sen! ;)

Lusthuset sa...

Jättefina, verkligen vackra. Det förstår man ju att de har sålts.
Hoppas du hittar något annat du vill ha istället.

vero sa...

Jag gillade stilen på dörrarna, men däremot stör det lite att det mökgula glaspartierna inte är symetriska...

Karna sa...

Fantastisk fine dører, skulle laget plass til disse...

I min vackra värld sa...

Love: Usch, lite jobbigt sånt där. Förstår precis vad du menar.

Lusthuset: Fynd har en förmåga att försvinna snabbt! ;-)

Vero: En smaksak, symmetri eller inte. Skulle tro att nåt glas kan vara utbytt och det är lite synd tycker jag.

Karna: ;-)