fredag, november 17, 2006

Zanzlöst!

Sitter och bläddrar i det nyaste numret av Vakre Hjem & Interiör... hmmm...
I början av tidningen har butiken Zanz en annons där de visar ett härligt skåp. Så jag blev nyfiken och gick in på deras hemsida. Vilka zanzlöst underbara gamla möbler de säljer! Måste bara få visa en diskbänk (som förståeligt nog var såld)...


Men alltså - var hittar man såna möbler nånstans?! Förutom hos Zanz då förstås i det här fallet. Jag jagar ständigt efter härliga gamla möbler och jag har aldrig stött på en sån här häftig diskbänk. Nån som vet?


5 kommentarer:

agata sa...

Jag håller med! Fantastiskt vacker. Dessvärre måste man väl leta i dyra antikaffärer, eller ha tur på någon auktion. Men de där annorlunda möblerna brukar uppköparna lägga ganska mycket pengar på, så där har man ju dessvärre ingen chans.

Den vackra blåa färgen har vi på en gammal kökssoffa i sommarstugan. Nött och vacker.

Jag återkommer gärna hit till din blogg - vackra ting och byggnadsvård är sånt som även jag gillar.

Emma sa...

Tack för tipset med Zanz. Skall besöka dem direkt!

Minna sa...

En sån skulee jag också vilja fynda!! Välkommen till den inspirerande bloggvärlden, så mycket fint du har redan hunnit samla på din sida. Älskar gamla möbler jag också - och blommor, fint litet arrangemang du hade gjort. Det enkla är oftast vackrast!

Anonym sa...

Jag råkade kom över en sådan där diskbänk, eller liknande kanske jag ska säga, på en gårdsloppis i tornedalen för några år sedan. Hade aldrig sett en sådan förr o blev såklart jätte förtjust och vårdar den givetvis ömt :)

I min vackra värld sa...

Anonym: Jag säger bara... lyllos dig! :-)