torsdag, november 23, 2006

Vad ska man ha dem till?

Ja, jag är som sagt svag för gamla saker! Och om jag inte hejdade mig så skulle jag kunna köpa en hel del som jag tycker är vackert. Vissa saker skulle kunna komma till användning, men andra skulle bara bli till prydnad. Men man kan ju inte ha hur mycket som helst omkring sig och samtidigt så gillar jag när det är lite enkelt och "naket". Hrm, en ekvation som är svår att få ihop...
De här hattarna är t ex nåt som jag lätt skulle kunna komma hem med. De är just nu till försäljning på en auktion. Skulle vara kul att höra vad ni tycker. Finns fler än jag som faller för sånt här? Och vad skulle ni i så fall kunna tänka er att betala för hattarna?

Jag vet i alla fall vad min kille skulle säga - "Vad sjutton ska du ha dem till?". ;-)

3 kommentarer:

Emma sa...

Ja det där känner jag igen haha... Men vissa saker behöver inte alltid vara till något, ibland räcker det med att känna att man har dem där i sin gömma att plocka fram och titta på ibland. Jag är lika dan. Skönt att det finns fler som gillar gamla saker

an angel at my table sa...

Även om jag kanske inte vill ha just sådana hattar så känner jag verkligen igen mig hur du tänker och hur den omedelbara närheten reagerar när du stolt visar upp ditt senaste fynd!! Säger som Emma skönt att vi är flera.

Chris sa...

hello. jag har faktiskt några gamla hattar på min hatthylla. använder dom ju inte iofs, men hittade dom en gång och var bara tvungen att ha dom framme... men det är i stil med dom på bilden hur som helst...